Jump to content

Vectorworks 2020 opmerkingen


nidecker

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Als ik in de verkenner dubbelklik op een VW bestand dan wordt deze geopend met Vectorworks.

Sinds VW 2020 als ik dubbelklik op een VW bestand begint 2020 dit bestand te openen, maar dit wordt niet voltooid, en VW sluit helemaal af 

Bug ?

Link to comment
Share on other sites

ik merk dit soms ook als vw open staat maar geen tekening. Als ik dan een tekening open rechtstreeks uit de verkenner dan sluit vw zich af. Als ik vervolgens nog eens deze tekening open zonder dat vw al gestart is opent de tekening zich wel.

Dit is niet altijd en ik heb er nog geen patroon in gevonden. 

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg, sinds ik VW2020 gebruik, meldingen op mijn PC dat er teveel geheugen wordt gebruikt met regelmatig ook een crash tot gevolg. Voorheen heb ik hier nog nooit een probleem mee gehad, nu moet ik Chrome en Outlook voor de zekerheid afsluiten als ik werk in VW om geheugen vrij te maken...... Hebben meer mensen hier last van?

Link to comment
Share on other sites

Op 18/11/2019 om 12:49, Eppy52 zei:

Tevens een vraag aan Design Express: Waarom wordt de VW help niet door Safari ondersteunt?

Beste, er is gekozen voor een browser die beschikbaar is op zowel Windows als Mac. Het ondersteunen van Safari (en/of Explorer) zou extra ontwikkelingstijd vragen die Vectorworks, Inc. liever besteedt aan andere projecten. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information