Jump to content

Bibliotheek met dubbelingen? _erfenis.vwx


Hannah123

Recommended Posts

Sinds kort actief met Vectorworks. Ik kom bij het openen van de bibliotheek bij het kiezen van planten, bv bodembedekkers zowel 'bodembedekkers.vwx 'als 'bodembedekkers_erfenis.vwx' tegen, de bestanden zijn identiek en dus dubbel, dit fenomeen kom ik -voor zover ik kan zien- bij alle items tegen.

Een beetje lastig kiezen met dat de bibliotheek hiermee ook dubbel zo zwaar is. Wat kan ik doen om de dubbelingen eruit te filteren?  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Yana Baeyens
On 12/2/2020 at 2:22 PM, Hannah123 said:

Sinds kort actief met Vectorworks. Ik kom bij het openen van de bibliotheek bij het kiezen van planten, bv bodembedekkers zowel 'bodembedekkers.vwx 'als 'bodembedekkers_erfenis.vwx' tegen, de bestanden zijn identiek en dus dubbel, dit fenomeen kom ik -voor zover ik kan zien- bij alle items tegen.

Een beetje lastig kiezen met dat de bibliotheek hiermee ook dubbel zo zwaar is. Wat kan ik doen om de dubbelingen eruit te filteren?  

Dag Hannah

Je mag een screenshot daarvan even indienen via deze link. Dan komt dat meteen op de goede plaats terecht en kunnen we kijken wat er aan de hand is.
Geef even een korte omschrijving, bij welke bibliotheken dit gebeurt en in welke versie van Vectorworks je werkt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information